FULLSATT I ALMEDALEN

Årets tema för Svenskt Kvalitetsindex seminarier i Almedalen var Framtidens verksamhets- och kvalitetsutmaningar. Intresset för våra frågor var minst lika stort som vanligt. Salen var fullsatt under alla sex seminarier som vi arrangerade tillsammans med SIQ – Institutet för Kvalitetsutveckling. 

Stort tack till alla som bidrog, både på scenen och i publiken!

Tommy Jarnemark, operativ chef Academedia, Ninoush Habashian, Head of Customer Experience, Telia Sverige och Johan Löfmark, Digital Partner, Tata Consultancy Services diskuterar drivkraften bakom nöjda kunder i det digitala samhället.

NÅGRA AXPLOCK FRÅN SEX FULLSATTA SEMINARIER

JOHAN PARMLER
VD och chefsanalytiker
+46 73 151 75 98
johan.parmler@kvalitetsindex.se

Kontakta oss

Genom att skicka in formuläret godkänner du att personuppgifterna sparas och behandlas. Ändamålet med detta är att registrera uppgifter som i sin tur ligger till grund för att vi skall kunna fullgöra våra åtaganden och i övrigt ge god service. Läs mer om vår INTEGRITETSPOLICY.