• Det går fort idag. Kundupplevelser sprids på millisekunder i sociala nätverk.

Kundupplevelser i realtid

Är ni i behov av snabb, löpande feedback från era kunder? Vi kan tillhandahålla enkla verktyg för att mäta nuet. Perfekt för alla organisationer som vill hålla ett enkelt och kontinuerligt vill följa upp vad kunderna tycker.

Vi har tagit fram ett enkelt och modernt verktyg som ni kan använda för att skicka några korta, enkla frågor till era kunder och i realtid följa vad de svarat via ett webbgränssnitt. Ni bestämmer frågor och hur de ska få undersökningen i samråd med våra specialister.

Direkt efter att kunden avslutat mötet med er – samtalet till kundservice, besöket på en mottagning, affär eller ert kontor – får kunden ett sms eller ett e-mail. Kunden får svara på några få, snabba och enkla frågor kring upplevelsen av mötet. Frågorna besvaras direkt i mobilen eller vid datorn.

Utvecklas snabbare med direkt feedback

Kundnöjdheten är summan av de upplevelser som era kunder har med er dagligen, oavsett om de sker digitalt, i det personliga mötet eller på telefon. Genom att löpande mäta hur kunden upplever sin kontakt med er får ni direkt feedback att agera utifrån. Det ger er möjlighet att snabbt vidta åtgärder och är ett bra underlag för att leda ett förbättringsarbete i hög takt, i rätt riktning.

SKI Puls gör det möjligt att:

  • Agera direkt på både positiv och negativ feedback.
  • Följa och visualisera utvecklingen över tid.
  • Öka tempot i förbättringsarbetet.
  • Identifiera ”best practices” och framgångsfaktorer.
  • Skapa större engagemang hos medarbetarna.

Komplett process för utveckling

För att öka kundnöjdheten behövs mer än data. Det är de åtgärder ni genomför som i slutänden skapar bättre kundupplevelse. För att komma dit krävs både analys, insikter och beslut. En pulsmätning inleds därför alltid med att identifiera fokusområden med stöd av våra branschstudier och att formulera de konkreta frågorna.

Vill du veta mer?

Kontakta gärna
Johan Parmler
om du vill ha mer information,
+46 73 151 75 98,
johan.parmler@kvalitetsindex.se

Pulsmätningen passar
många branscher

Mottagningar av olika slag som t ex tandläkare, läkare, veterinärer och bilverkstäder etc. Även företag som erbjuder personlig rådgivning som gym, banker, försäkringsbolag och konsultföretag finns bland våra uppdragsgivare.

Ladda ner produktblad

KONTAKTA OSS OM DU VILL HA MER INFORMATION.

Skicka ett meddelande så hör vi av oss inom kort.

Genom att skicka in formuläret godkänner jag att personuppgifterna sparas och behandlas. Ändamålet med detta är att registrera uppgifter som i sin tur ligger till grund för att vi skall kunna fullgöra våra åtaganden och i övrigt ge god service. Läs mer om vår INTEGRITETSPOLICY.