Från abonnemang till engagemang – om 15 års insikter om kundnöjdhet i energibranschen
Svenskt Kvalitetsindex har mätt kundnöjdhet i energibranschen under hela 15 år.
Boka in en spännande halvtimme den 1 oktober!
Svenskt Kvalitetsindex har mätt kundnöjdhet i energibranschen under hela 15 år. Nu tar vi med er på en effektiv tidsresa under en halvtimme… Vad har hänt sedan 2004? Vilka frågor var viktiga då och vad kommer att vara viktigt för kunderna i framtiden? Boka den 1 oktober!
Välkommen till ett aktuellt webinar med Laurina Qvarnström, chef HR & Försäljning på Svenskt Kvalitetsindex.
Tid: Tisdagen den 1 oktober klockan 10.00-10.30. Vi återkommer med detaljer kring uppkopplingen den 30 september.
Anmälan: Senast den 27 september, via länken. Kostnadsfritt.
Kontakta gärna kommunikationsansvarig Karin Cars om du vill
ha mer information. Telefon 070 542 94 78 eller e-post
karin.cars@kvalitetsindex.se