Kundupplevelser i realtid
Är ni i behov av snabb, löpande feedback från era kunder? Vi kan tillhandahålla enkla verktyg för att mäta nuet. Perfekt för alla organisationer som vill hålla ett enkelt och kontinuerligt vill följa upp vad kunderna tycker.



För att öka kundnöjdheten behövs mer än data. Det är de åtgärder ni genomför som i slutänden skapar bättre kundupplevelse. För att komma dit krävs både analys, insikter och beslut. En pulsmätning inleds därför alltid med att identifiera fokusområden med stöd av våra branschstudier och att formulera de konkreta frågorna.
Kundnöjdheten är summan av kundens alla upplevelser och möten med din organisation. Oavsett om de sker digitalt, i ett personligt möte eller över telefon. Direkt efter att kunden avslutat mötet med er – samtalet till kundservice, besöket på en mottagning, affär eller ert kontor – får kunden ett sms eller ett e-mail. Kunden får svara på några få, snabba och enkla frågor kring upplevelsen av mötet. Frågorna besvaras direkt i mobilen eller vid datorn.
Svaren bildar en samlad bild av hur kunderna har upplevt sina möten med er. Du får löpande tillgång till resultaten, månadsvisa sammanställningar och redovisningar av resultat inklusive analys och reflektion varje kvartal.
Behöver ni rådgivning i hur ni ska förändra er verksamhet för att förbättra kundupplevelsen? Vi har lång erfarenhet av att göra analyser tillsammans med våra kunder, arrangera workshops, hålla föreläsningar för personalen eller hjälpa er vidare på annat sätt.