• Framgångsrika organisationer tar signaler om ändrade kundbehov på allvar.

Insikter

Med den höga förändringstakt och nya beteenden som finns i vårt samhälle idag, finns ett allt större behov nya insikter. Vi publicerar debattartiklar, rapporter och föreläsningar som bygger både på vår egen och andras forskning och undersökningar. På den här sidan har vi samlat ett axplock. Nya insikter publiceras löpande.

Senaste insikten

Hur skriver vi frågor som folk kan svara på?

Hur tar man fram frågor som folk kan svara på? Vår projektledare Philip har undersökt saken. Läs mer om det här!

Tidigare insikter

Hur upplever kunderna bankbranschen 2020? – Webinar

Se vårt inspelade webinar om bankbranschen
Skärmdump från webinar. Johan och Laurina står vid en dator fram en rollup.

Om att leda och verka i det nya arbetslivet – Webinar

Arbetslivet förändras. Har du koll på vad dina medarbetare förväntar sig? I det här webinaret går vi igenom om hur man leder och verkar i det nya arbetslivet.
En hand som håller i flera jordiga potatisar.

Vad kan digital transformation lära sig av potatisens intåg i Sverige?

Potatisen bidrog till att göra vårt land starkt och framgångsrikt. Det kan även digitaliseringen göra. Om vi driver förändringen på rätt sätt.

Insikt #103 – Chefens roll är viktigare än någonsin

Arbetslivet har förändrats av Covid-19. Vi går igenom tre saker som chefer behöver ha koll på framöver.

Insikt #68 – Är ni redo för den nya lojaliteten?

Idag byter man inte leverantör, man skaffar en till. Lär er hur ni ska hantera kundernas nya lojalitet.
Love Westin

Hållbarhet är nu på riktigt

Trenden är tydlig. Kunder uppskattar företag och organisationer som tar ett samhällsansvar och strävar efter en hållbar utveckling.