De kallar oss nördar. Då blir vi stolta.

Vi går till jobbet med en övertygelse om att vi bidrar med något meningsfullt till samhället. I mer än tre decennier har vi studerat kunders upplevelser av privata och offentliga verksamheter i hela Europa. Genom våra undersökningar strävar vi efter datadrivna insikter om vad som skapar nöjda kunder, engagerade medarbetare och bygger ett hållbart samhälle. Det är vår vision sedan starten och den känns mer aktuellt än någonsin.

 Varsågod. Senaste nytt.

Varsågod!
Senaste nytt.

Kunderna önskar en mer proaktiv och hållbar försäkringsbransch

Årets SKI Försäkring visar att kundnöjdheten i branschen stabiliserats på en god nivå, efter flera års uppgång. Den fortsatta utmaningen är nu att möta försäkringstagarnas efterfrågan på förbättrad service, tydligare information och en hållbar branschutveckling.

Det ska gå snabbt och enkelt i vår nya vardag

Pandemin har inneburit en ny digital vardag, både privat och professionellt. Det är tydligt att tillgången till en pålitlig uppkoppling blivit central för de flesta, både privat och i arbetslivet. Därför är det positivt att marknaden levt upp till förändrade krav och att kunderna över lag blivit något nöjdare än förra året.

SKI Redovisningstjänster

Mer partner än leverantör samt auktorisation lyfter kundbetygen inom redovisningstjänster.

SKI Mobiloperatörer 2021

Pandemin har förändrat kundernas förväntningar på sina mobiloperatörer. Grundläggande produktegenskaper som täckning och stabilitet har åter blivit avgörande för kundupplevelsen. Hos privatkunderna har branschen inte fullt ut lyckats leva upp till dessa behov, krav och förväntningar, medan företagskunderna återhämtar sig och redovisar en högre nöjdhet jämfört med privatkundsegmentet.

Hör av dig så återkommer vi.

Här kan du ställa en fråga, be oss ringa eller kanske bara skicka en hälsning.

Genom att skicka in formuläret godkänner jag att personuppgifterna sparas och behandlas. Ändamålet med detta är att registrera uppgifter som i sin tur ligger till grund för att vi skall kunna fullgöra våra åtaganden och i övrigt ge god service.

Har du blivit kontaktad av oss?

Då är det för att vi vill höra din åsikt om ett specifikt företag eller organisation. Vi på Svenskt Kvalitetsindex gör undersökningar där vi ger dig inflytande genom att verksamheter får vetskap om dina upplevelser.

Några av våra uppdragsgivare

Sparbankernas Riksförbund. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Svenska Retursystem. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Telia. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Växjö Energi. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Halebop. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Ikano Bank. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Vimla. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Sparbankernas Riksförbund. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Svenska Retursystem. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Telia. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Växjö Energi. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Halebop. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Ikano Bank. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Vimla. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.