Varsågod. Senaste nytt.
Varsågod!
Senaste nytt.
Kundkraven tillbaka och det lyckas branschen leva upp till
Årets SKI-resultat visar att revisionsbranschen hanterat de senaste två åren av pandemi mycket bra. Efter flera år av godkända nivåer men negativ trend i kundnöjdheten ser vi nu ett trendbrott. I den nya spelplanen med ökade digitalisering har majoriteten av aktörerna lyckas stärka den personliga relationen. En nyckel till årets resultat.
Det ska gå snabbt och enkelt i vår nya vardag
Pandemin har inneburit en ny digital vardag, både privat och professionellt. Det är tydligt att tillgången till en pålitlig uppkoppling blivit central för de flesta, både privat och i arbetslivet. Därför är det positivt att marknaden levt upp till förändrade krav och att kunderna över lag blivit något nöjdare än förra året.
SKI Redovisningstjänster
Mer partner än leverantör samt auktorisation lyfter kundbetygen inom redovisningstjänster.
SKI Mobiloperatörer 2021
Pandemin har förändrat kundernas förväntningar på sina mobiloperatörer. Grundläggande produktegenskaper som täckning och stabilitet har åter blivit avgörande för kundupplevelsen. Hos privatkunderna har branschen inte fullt ut lyckats leva upp till dessa behov, krav och förväntningar, medan företagskunderna återhämtar sig och redovisar en högre nöjdhet jämfört med privatkundsegmentet.
Hör av dig så återkommer vi.
Här kan du ställa en fråga, be oss ringa eller kanske bara skicka en hälsning.
Har du blivit kontaktad av oss?
Då är det för att vi vill höra din åsikt om ett specifikt företag eller organisation. Vi på Svenskt Kvalitetsindex gör undersökningar där vi ger dig inflytande genom att verksamheter får vetskap om dina upplevelser.