De kallar oss nördar. Då blir vi stolta.

Vi går till jobbet med en övertygelse om att vi bidrar med något meningsfullt till samhället. I mer än tre decennier har vi studerat kunders upplevelser av privata och offentliga verksamheter i hela Europa. Genom våra undersökningar strävar vi efter datadrivna insikter om vad som skapar nöjda kunder, engagerade medarbetare och bygger ett hållbart samhälle. Det är vår vision sedan starten och den känns mer aktuellt än någonsin.

 Varsågod. Senaste nytt.

Varsågod!
Senaste nytt.

Hälsan på topp under pandemiåret

Färre sjukskrivningar, fler helårsfriska och minskad upplevd smärta är några av de saker som sticker ut i årets studie från Jobbhälsoindex och Svenskt Kvalitetsindex.

Branschen tillbaka – Pandemin har gynnat det stora

SKI Bank 2021 visar att svenska bankkunder är mer nöjda än på länge. Nöjdheten är nu tillbaka på nivåer som kunde ses innan åren med finanskris, panamapapper och penningtvätt. Nytt för året är att de större bankerna – Nordea, Swedbank, SEB, Danske Bank och Handelsbanken – tycks ha gynnats av den nya spelplan som pandemin inneburit.

SKI Redovisningstjänster

Mer partner än leverantör samt auktorisation lyfter kundbetygen inom redovisningstjänster.

SKI Mobiloperatörer 2021

Pandemin har förändrat kundernas förväntningar på sina mobiloperatörer. Grundläggande produktegenskaper som täckning och stabilitet har åter blivit avgörande för kundupplevelsen. Hos privatkunderna har branschen inte fullt ut lyckats leva upp till dessa behov, krav och förväntningar, medan företagskunderna återhämtar sig och redovisar en högre nöjdhet jämfört med privatkundsegmentet.

Hör av dig så återkommer vi.

Här kan du ställa en fråga, be oss ringa eller kanske bara skicka en hälsning.

Genom att skicka in formuläret godkänner jag att personuppgifterna sparas och behandlas. Ändamålet med detta är att registrera uppgifter som i sin tur ligger till grund för att vi skall kunna fullgöra våra åtaganden och i övrigt ge god service.

Har du blivit kontaktad av oss?

Då är det för att vi vill höra din åsikt om ett specifikt företag eller organisation. Vi på Svenskt Kvalitetsindex gör undersökningar där vi ger dig inflytande genom att verksamheter får vetskap om dina upplevelser.

Några av våra uppdragsgivare

Sparbankernas Riksförbund. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Svenska Retursystem. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Telia. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Växjö Energi. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Halebop. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Ikano Bank. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Vimla. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Sparbankernas Riksförbund. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Svenska Retursystem. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Telia. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Växjö Energi. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Halebop. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Ikano Bank. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.
Vimla. En av Svenskt kvalitetsindex uppdragsgivare.