Varsågod. Senaste nytt.
Varsågod!
Senaste nytt.
Kundkraven tillbaka och det lyckas branschen leva upp till
Årets SKI-resultat visar att revisionsbranschen hanterat de senaste två åren av pandemi mycket bra. Efter flera år av godkända nivåer men negativ trend i kundnöjdheten ser vi nu ett trendbrott. I den nya spelplanen med ökade digitalisering har majoriteten av aktörerna lyckas stärka den personliga relationen. En nyckel till årets resultat.
Bemanningsbranschen får godkänt – men nya kundkrav väntar runt hörnet
För sextonde året i rad mäter Svenskt Kvalitetsindex bemanningsföretagen i Sverige. Branschen får efter två år med pandemi klart godkända omdömen av sina kunder. Om kundernas tidigare utmaningar har handlat om att utveckla och behålla medarbetare så handlar framtiden mer om att attrahera rätt kandidater och planera för framtida behov i en osäker omvärld.
SKI Redovisningstjänster
Mer partner än leverantör samt auktorisation lyfter kundbetygen inom redovisningstjänster.
SKI Mobiloperatörer 2021
Pandemin har förändrat kundernas förväntningar på sina mobiloperatörer. Grundläggande produktegenskaper som täckning och stabilitet har åter blivit avgörande för kundupplevelsen. Hos privatkunderna har branschen inte fullt ut lyckats leva upp till dessa behov, krav och förväntningar, medan företagskunderna återhämtar sig och redovisar en högre nöjdhet jämfört med privatkundsegmentet.
Hör av dig så återkommer vi.
Här kan du ställa en fråga, be oss ringa eller kanske bara skicka en hälsning.
Har du blivit kontaktad av oss?
Då är det för att vi vill höra din åsikt om ett specifikt företag eller organisation. Vi på Svenskt Kvalitetsindex gör undersökningar där vi ger dig inflytande genom att verksamheter får vetskap om dina upplevelser.