• Hos oss är det prestigelöst, utvecklande, roligt och samtidigt effektivt och kundfokuserat.

Jobba hos oss

Hos oss går vi till jobbet med känslan att vi bidrar med något meningsfullt till samhället. Att hjälpa till med att förbättra våra kunders arbete kring kund, medarbetare och varumärke är vår allra viktigaste drivkraft.

Bidra med något meningsfullt

Hos oss går vi till jobbet med känslan att vi bidrar med något meningsfullt till samhället. Att hjälpa till med att förbättra våra kunders arbete kring kund, medarbetare och varumärke är vår allra viktigaste drivkraft.

På Svenskt Kvalitetsindex arbetar framför allt analytiker, projektledare, beteendevetare och säljare. Vi sitter i anrika lokaler på Kungsgatan 26, mitt i centrala Stockholm.

Svenskt Kvalitetsindex ingår i EPSI Rating Group som har bolag i Norge, Danmark och Finland och vi har nära samarbeten med våra kollegor i de andra nordiska länderna. Vårt akademiska arv värnar vi mycket om och vi bedriver fortsatt akademisk forskning i samarbete med Chalmers, Handelshögskolan i Stockholm, Karolinska Institutet och med vår ägare SIQ – Institutet för Kvalitetsutveckling.

STOLT HISTORIA

Sedan 1989 har Svenskt Kvalitetsindex studerat sambandet mellan nöjda kunder, nöjda medarbetare och företags lönsamhet. Vi har följt många utvecklingsresor, hos både etablerade aktörer och nya uppstickare. I 30 år har vi bidragit till att göra företag och organisationer konkurrenskraftiga genom att använda kundens och medarbetarens röst som ett mått på kvalitet.

LEDIGA TJÄNSTER

Vi har inga lediga tjänster för tillfället.

Laurina Qvarnström

vill du veta mer

Kontakta gärna vår Chef för HR & Försäljning Laurina Qvarnström om du vill
ha mer information.
+46 70 880 27 13
laurina.qvarnstrom@kvalitetsindex.se