• Samhällsvetare har länge sagt att vi lever i ovisshetens tidsålder. Det är mer relevant än någonsin.

Nyheter

Läs om Svenskt Kvalitetsindex senaste undersökningar och andra nyheter från oss!

Forskning

Important drivers for customer satisfaction – from product focus to image and service quality

Läs Jacob Hallencreutz och Johan Parmlers nya publicerade artikel i vetenskapsskriften Taylor & Francis. Undersökningsresultat visar att det har skett ett paradigmskifte under det senaste decenniet. Produktkvaliteten är ersatt av servicekvalitet som en av de viktigaste drivkrafterna för kundnöjdhet.

Tandvård

Svenskarna älskar sin tandvård

Svenskarna är fortsatt fantastiskt nöjda med sina tandläkare visar vår nya mätning av tandvården i Sverige. Folktandvården har förbättrat sig efter de senaste årens negativa trend, medan den privata tandvården backar något. Gapet mellan privat och offentlig tandvård minskar.

Nya insikter den 15 maj

I år firar Svenskt Kvalitetsindex 30 år och det gör vi givetvis bäst genom att bjuda våra kunder och intressenter till en dag fyllt med nya insikter. Med avstamp i tre decenniers studier blickar vi framåt och har bjudit in några av våra mest framgångsrika kunder att berätta om sitt arbete. Välkommen!

Karin Cars

vill du veta mer

Hör gärna av dig till kommunikationsansvarig
Karin Olofsson

press

Mynewsdesk kan du läsa alla våra pressmeddelanden.

Följ oss

Följ oss på Twitter och Linkedin!

Du kan också följa våra medarbetares konton, se vår kontaktinformation.

Svenskt Kvalitetsindex på Linkedin Svenskt Kvalitetsindex på Twitter

prenumerera på vårt nyhetsbrev

Följ våra nyheter genom att prenumerera på vårt nyhetsbrev. Du får det varje månad i din e-post.