Svenskt Kvalitetsindex.
insikter som tar verksamheter framåt.
Kundstudie
Våra kundundersökningar synliggör vad som gör kunder nöjda och lojala. Genom att dra nytta av och få förståelse för hur kunderna agerar får du ett faktaunderlag som för ditt affärsstrategiska arbete framåt. Våra specialister hjälper dig även med förslag till konkreta åtgärder som stärker kundupplevelsen.
Medarbetarstudie
Din organisation bedöms av befintliga och potentiella medarbetare. De delar med sig av sina upplevelser och skapar bilden av hur attraktiv ni är som arbetsgivare. Med en medarbetarundersökning får du insikt i deras upplevelser och kan agera på dem. I allt från organisation, ledarskap till synen på varumärket.
Varumärkesundersökning
Varumärket byggs av kundupplevelser och bilden medarbetarna förmedlar. När varumärket förankras i alla led, förmedlas konsekvent och kopplar mot emotionella drivkrafter stärks genomslaget på marknaden. Vår undersökning ger dig ett starkt underlag med analyser i varumärkets alla dimensioner.
Ta del av nya insikter i Sverigekollen 2018
/i Nyheter - placering 1 /av Karin CarsVälkomma till Sverigekollen 2018! Hög kundnöjdhet är inte någon slump utan resultatet av ett systematiskt, långsiktigt och uthålligt arbete. Kundnöjdheten ökade i Sverige förra året, men inte i alla branscher och verksamheter. Ta del av de senaste insikterna om vad som driver kundnöjdhet i Sverige idag!