Svenskt Kvalitetsindex undersöker:

  • Kunders nöjdhet och lojalitet
  • Medarbetarens engagemang och upplevelse
  • Ledningsgruppens samstämmighet och effektivitet

Aktuellt

SKI i media

    Bank

    Läs om våra senaste resultat från 2016

    Mobiloperatörer

    Läs om våra senaste resultat från 2016

    Energi

    Läs om våra senaste resultat från 2016

    SKI om Energi 2016

    Årets resultat är äntligen här, läs om dem nedan. Se även filmen där Laurina Qvarnström berättar om kundnöjdheten i energibranschen.

    Läs mer

    Vi erbjuder

    Kundundersökningar

    Nöjda kunder bygger en framgångsrik organisation. Men vad är det som gör era kunder nöjda? Få faktabaserat underlag att bygga er kundrelation på.

    • Få ett faktiskt kundperspektiv
    • Drivkrafter
    • Konkurrensanalys
    Detta kan vi hjälpa er med

    Medarbetarundersökningar

    En verksamhets viktigaste tillgång är dess medarbetare. Hur upplevs er företagskultur? Lyft varje enskild medarbetares röst och skapa en välmående organisation.

    Hur går en medarbetarundersökning till?

    Management Index

    En effektiv ledningsgrupp är samstämmig. Men hur är den interna upplevelsen av era verksamhetsmål? Säkra en gemensam riktning mot ett bättre

    Läs mer om Management Index

    Svenskt Kvalitetsindex

    Vi på Svenskt Kvalitetsindex, SKI, tar er verksamhet framåt genom att studera sambandet
    mellan nöjda kunder, nöjda medarbetare, en samstämmig ledningsgrupp och ert företags
    lönsamhet. Det har vi gjort sedan 1989. Undersökningarna ger er underlag till att metodiskt
    kunna stimulera relationen till era kunder och medarbetare.

    Våra undersökningar av bland annat NKI (Nöjd-Kund-Index) och NMI (Nöjd-Medarbetar-Index)
    resulterar i dokumenterade studier av er verksamhet. Ni får detaljerad kännedom om vilken
    position ni har i förhållande till andra aktörer i er bransch. Vi på SKI gör företag och
    organisationer konkurrenskraftiga, genom att använda kundernas och medarbetarnas
    röster som ett mått för kvalitet.

    Läs mer om Svenskt Kvalitetsindex

    Har du blivit kontaktad av oss?

    – Då är det för att vi vill höra din åsikt om ett specifikt företag eller organisation. Vi på
    Svenskt Kvalitetsindex gör undersökningar där vi ger dig inflytande, genom att
    verksamheter får vetskap om dina upplevelser.

    Varför ska jag delta i en undersökning?

    Bank 2016

    Vill du ha hjälp med en undersökning?

    Ange din e-post så kontaktar vi dig